Od angažovania PR agentúr si Ticketportal sľubuje aktívnu komunikáciu s médiami a klientmi a proaktívne riešenia krízových situácií.

Hlavnou úlohou mediamedia bude zabezpečovanie informačného servisu pre klientov najmä o ponuke Ticketportalu, či o prípadných zmenách podujatí a ponúkanie riešenia a rád, ako postupovať. Agentúra bude zároveň hľadať témy pre médiá, propagovať podujatia aj samotnú spoločnosť.

„Sme veľmi radi, že sa budeme podieľať na podpore tak rešpektovanej a úspešnej značky, akou je Ticketportal, ktorá zastrešuje, ale aj ponúka množstvo príbehov. Veríme, že sa nám spoločne podarí ďalej posilniť komunikáciu spoločnosti smerom na jej klientov a partnerov, ako aj vytvoriť nové možnosti na budovanie povedomia o spoločnosti a jej službách,“ povedal Marek Bezák, konateľ mediamedia.

V mediamedia bude accountkou pre klienta Ticketportal Andrea Marcišiaková (rod. Leitmanová), bývalá redaktorka Markízy, ktorá do PR sféry prešla nedávno.

„Agentúra mediamedia má dlhoročné skúsenosti a skvelé výsledky na PR trhu. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme si ich vybrali na spoluprácu, v ktorej sa chceme najviac sústrediť na krízovú komunikáciu a ponúkanie relevantných a odborných tém médiám,“ zdôvodnila spoluprácu Terézia Rojková, marketingová manažérka Ticketportal.

V tendri si Ticketportal vybral aj PR agentúru Divino. Tá dostane na starosti digitálne aktivity a eventy.

Ticketportal je najväčšou ticketingovou spoločnosťou na česko-slovenskom trhu. Vlani na jeseň podiel vo firme kúpilo vydavateľstvo Mafra. To do minuloročného februára cez Agrofert vlastnil český premiér Andrej Babiš, neskôr ho pre zákon o konflikte záujmov previedol pod zverenecké fondy.