Po minuloročnom Tesco online diktáte, kde si Slováci mohli overiť znalosť svojho pravopisu, prichádza zmena. Tentoraz si budú môcť používatelia v rámci online kampane otestovať povolanie učiteľa.

Kampaň prebieha na špeciálnej microsite nazvanej Vďaka učiteľom. Pred spustením hlavnej kampane predchádzal komunikácii teasing, v ktorom Tesco „zbieralo“ e-mailové adresy použivateľov. Tesco následne sľubovalo viac informácií o blížiacej sa kampani.

Tesco zrecyklovalo minuloročnú úspešnú kampaň s Tlučkovou

Zdroj: Tesco.sk

V súčasnosti na webe beží hlavná kampaň, v ktorej Z. Tlučková dramaticky schádza po schodoch až pred triedu plnú hlučných žiakov. Sťažuje sa, že dostáva karafiáty a že to nie je jednoduchá práca. Po chvíli začne používateľov vyzývať, aby si rolu učiteľa vyskúšali na vlastnej koži.

Súčasťou tohtoročnej kampane je opäť spotrebiteľská súťaž o školské potreby. Ešte pred spustením hry si používatelia môžu podobne ako minulý rok vybrať z cien, o ktoré majú záujem.

„Povolanie učiteľa si vyskúšajú bez prípravy a rovno vstúpia do triedy plnej rozdivočených žiakov. Ak chce totiž potenciálny učiteľ vyhrať niektorú z cien z Tesca, čaká ho opravovanie písomky z geografie, slovenského jazyka a literatúry alebo matematiky,“ vysvetľuje reťazec v tlačovej správe.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik, ktorá sa stará o digitálnu komunikáciu reťazca. Viac informácií.