Do oddelenia ovocia a zeleniny sa môžu pozrieť prostredníctvom „live“ záberov bratislavskej prevádzky v Lamači. Dostupné sú na microsite www.najcerstvejsietesco.sk.
„Milujeme čerstvosť. Preto tu nenájdete upravené fotky ovocia a zeleniny, ale iba skutočné zábery priamo z našej predajne,“ uvádza reťazec na svojom webe. Počas sledovaného obdobia nebolo v záberoch veľa pohybu, debničky boli stále plné.
„Počas kampane Najčerstvejšie Tesco Live sme si posvietili na konkrétne druhy zeleniny a ovocia. Vďaka live prenosu sa zákazníci môžu na vlastné oči presvedčiť, ako vyzerá naša ponuka,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Tesco Stores Tomáš Ferenčák.
Súčasťou kampane je spotrebiteľská súťaž, v ktorej Tesco rozdáva ovocie a zeleninu na polroka zadarmo v hodnote 300 eur. Úlohou spotrebiteľov je tipovanie – napríklad si spotrebitelia môžu tipnúť, koľkokrát v týždni Kontrolór čerstvosti doplní jablká, paradajky, papriky či mrkvy do debničiek. Súťaž trvá do 5. mája tohto roku.
Súčasne reťazec spustil novú koncept predstavený pod claimom „Chutne a výhodne“, prostredníctvom ktorého plánuje zastrešiť svoje promo ponuky a eventy pre zákazníkov. Z produktového hľadiska tak doplní prebiehajúci komunikačný koncept „Hravo a zdravo“, ktorý je zameraný na mladé moderné rodiny. Jeho hlavnou hrdinkou je kuchárka Michaela Králiková, ktorá spotrebiteľom radí ako sa stravovať zdravšie a zábavnejšie. Viac informácií.
„Koncept Chutne a výhodne je ďalším krokom v zjednocovaní komunikácie ponuky obchodov Tesco,“ uvádza britský reťazec.
Kampaň „Chutne a výhodne“ je súčasťou komunikácie reťazca v mieste predaja, v letákoch ale rovnako aj v outdoore a na televíznych obrazovkách. Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik.