Do oddelenia ovocia a zeleniny sa môžu pozrieť prostredníctvom „live“ záberov bratislavskej prevádzky v Lamači. Dostupné sú na microsite www.najcerstvejsietesco.sk.

„Milujeme čerstvosť. Preto tu nenájdete upravené fotky ovocia a zeleniny, ale iba skutočné zábery priamo z našej predajne,“ uvádza reťazec na svojom webe. Počas sledovaného obdobia nebolo v záberoch veľa pohybu, debničky boli stále plné.

Tesco zaviedlo kamery do svojej predajne. Na webe ukazuje ľudom čerstvosť potravín

„Počas kampane Najčerstvejšie Tesco Live sme si posvietili na konkrétne druhy zeleniny a ovocia. Vďaka live prenosu sa zákazníci môžu na vlastné oči presvedčiť, ako vyzerá naša ponuka,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Tesco Stores Tomáš Ferenčák.

Súčasťou kampane je spotrebiteľská súťaž, v ktorej Tesco rozdáva ovocie a zeleninu na polroka zadarmo v hodnote 300 eur. Úlohou spotrebiteľov je tipovanie – napríklad si spotrebitelia môžu tipnúť, koľkokrát v týždni Kontrolór čerstvosti doplní jablká, paradajky, papriky či mrkvy do debničiek. Súťaž trvá do 5. mája tohto roku.

Súčasne reťazec spustil novú koncept predstavený pod claimom „Chutne a výhodne“, prostredníctvom ktorého plánuje zastrešiť svoje promo ponuky a eventy pre zákazníkov. Z produktového hľadiska tak doplní prebiehajúci komunikačný koncept „Hravo a zdravo“, ktorý je zameraný na mladé moderné rodiny. Jeho hlavnou hrdinkou je kuchárka Michaela Králiková, ktorá spotrebiteľom radí ako sa stravovať zdravšie a zábavnejšie. Viac informácií.

„Koncept Chutne a výhodne je ďalším krokom v zjednocovaní komunikácie ponuky obchodov Tesco,“ uvádza britský reťazec.

Kampaň „Chutne a výhodne“ je súčasťou komunikácie reťazca v mieste predaja, v letákoch ale rovnako aj v outdoore a na televíznych obrazovkách. Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik.