Po telekomunikačných operátoroch Orange a Slovak Telekom oslavuje blížiace sa Vianoce aj reťazec Tesco. V priebehu týchto dní predstavil kampaň postavenú na citoslovciach mňááám, hmmm, jéééj.
Tri zvukomalebné slová majú vystihovať tohtoročné Vianoce značky Tesco a komunikovať zážitky z chutí, vôní a radosť z vianočných príprav.
„Šťastné a veselé sú vtedy, keď poviete “mňááám”. A šťastné a veselé sú, aj keď poviete “hmmm”. No a šťastné a veselé sú aj vtedy, keď poviete “jéééj”. Pretože za vašimi šťastnými a veselými “mňááám, hmmm, jéééj” je Tesco,“ vysvetľuje divákom v televíznom spote voice-over.
Televízny spot zachytáva hektickosť a zároveň aj čaro štedrovečerných príprav – otecko „kolabuje“ pri pečení vianočky, jeden z hrdinov balí darčeky, druhý ochutnáva mandarinku, deti sa snažia pomáhať pri pečení.
Okrem televíznych spotov sú súčasťou kampane printy, instore komunikácia a digital. Súčasťou vizuálov sú aj krátke rýmovačky, v ktorých reťazec hovorí o ponuke hračiek.
Kampaň pochádza od Made by Vaculik. Po úspešnej Šmolkokampani ide už v poradí o druhý koncept z dielne reklamnej agentúry.
tesco_vianoce_zeriav_3_2
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Bohumil Dohnal, Dejan Galovič
Art director: Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga
Account manager: Marián Zahorec, Lucia Sviteková
Strategy: Eva Šinková
Director: Jasmina Blaževič
DOP: Juraj Chlpík
Producer: FilmFrame
Hudba: Matúš Široký
Fotograf: Šymon Kliman (fotenie zabezpečila produkcia Bavlna atelier/Matahari)