Britská maloobchodná sieť Tesco rozšíri počet regiónov, v ktorých bude fungovať rozvoz potravín nakúpených cez internet.
Služba Potraviny domov od vlaňajšieho spustenia funguje zatiaľ iba v Bratislave a v okolí Senca, Šamorína, Pezinka, Modry a Stupavy.
Rozšírenie do ďalších regiónov avizoval reťazec už pri uvedení služby v októbri minulého roka.
Nové lokality chce Tesco predstaviť budúci týždeň. Vtedy uvedie aj ďalšiu novinku spojenú s online nákupom nazvanú Klikni & vyzdvihni.
Pravdepodobne pôjde o možnosť vyzvihnutia tovaru v predajni po jeho objednávke cez internetový obchod. Služba má fungovať zatiaľ iba v hypermarkete Tesco Extra Zlaté piesky.
Na podobnom princípe funguje od minulého roka online predaj konkurenčného reťazca Carrefour. Zákazníci si môžu tovar vyzdvihnúť približne dve hodiny po objednávke v jednej z dvoch predajní v Bratislave. Táto služba je bezplatná, Tesco si za dovoz k dverám účtuje medzi 2,50 až štyrmi eurami.
Tesco cez internet predáva tisícky položiek, vrátane čerstvých potravín. Zákazníci môžu tovar, s ktorým nie sú spokojní, odmietnuť – kuriér by mal bez výhrad upraviť cenu celého nákupu.
Podľa nereprezentatívneho prieskumu porovnávača Heureka.sk (návštevnosť v júni 1 151 594 RU), ktorý porovnáva ceny vo vyše šesťtisíc obchodoch, má skúsenosti s nákupom potravín 30-tisíc ľudí z celého Slovenska.
„V nákupných košíkoch však neprevládajú netradičné potraviny, ale skutočne tovar každodennej spotreby, ako mlieko, jogurty, alebo minerálka,“ uviedol v tlačeovej správe projektový riaditeľ Heureka.sk Kamil Demuth.

Zdroj: Tesco Stores SR