Hlavnými hrdinami novej kampane Tesco Finančných služieb sú potraviny, ktoré sú bežne dostupné v hypermarketoch – v tomto prípade hovoriaci červený melón, vajíčka, mlieko či avokádo.

Cieľom nového konceptu je podľa spoločnosti celkové zjednotenie komunikácie Tesco Finančných služieb, predstavenie výhod ponúkaných produktov a zvýšenie povedomia o značke.

„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Naším cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby.

Komunikačná kampaň je postavená na hesle „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“. V minuloročnej aj predošlej kampani figuroval claim „Choďte na to múdro“.

V prvej komunikačnej vlne aktuálnej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje červený melón. Tesco Finančné služby novú kampaň nasadili 20. mája na staniciach skupiny Markíza. O kreatívu sa postarala česká reklamná agentúra Oliver.