Korporátnu modro-bielu kombináciu vymenila spoločnosť za pestrofarebné obaly v štýle 50. rokov, na ktorých je zobrazené rôzne kuchynské náradie a jedlo. Zmenou výrobky prešli po približne dvoch desaťročiach.
Ako značka uviedla ešte pred dvomi rokmi pri rebrandingu na britskom trhu, dôvodom zmeny je snaha komunikovať Value produkty ako výrobky, ktoré sú zdravšie, majú lepšiu chuť a vzhľad, a tiež snaha vyrovnať sa konkurenčným reťazcom.
„Vačšina produktov s novým dizajnom by mala byť už na predajnej ploche. Okrem dizajnu, ktorý je spoločný pre viacero trhov, sa zmenili aj špecifikácie niektorých produktov, napríklad, že došlo k zvýšeniu ich kvality,“ uviedol pre Mediálne.sk koordinátor komunikácie Tesco Stores SR Tomáš Ferenčák.
Ako ďalej dodáva, rebranding sa neodrazil na výsledných cenách produktov. „Výrobcom totiž odpadávajú náklady na marketing pri promovaní produktu. Úsporu dosahujeme i prostredníctvom obalov, keďže ide o obrovské zákazky naraz pre viacero trhov,“ tvrdí.
Inováciu Tesco Value komunikuje reťazec prostredníctvom POS a letákov. Zároveň aj v online, prostredníctvom Facebooku alebo špecializovanej podstránky.
Tesco Value nie je jedinou privátnou značkou reťazca. Vlastné výrobky ponúka spoločnosť pod značkami Healthy Living, Light Choices, Organic, Finest, Vitakids či Tesco Standard.