Ich uvedenie podporil reklamnou kampaňou, v ktorej dáva ľuďom na výber, aby sa rozhodli, či si dajú ku káve muffin alebo donut.
„Preber sa, ona čaká len na teba,“ hovorí claim na outdoorových vizuáloch kampane.
Zdroj: Redakcia Mediálne.sk
„Ide o časovo obmedzenú kampaň, v rámci ktorej promujeme našu novú servisnú zónu vo vybraných Tesco obchodoch. Samotnou zónou vo vytypovaných prevádzkach vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí navštívia obchod, aby si kúpili kvalitnú kávu, džús, čerstvé pečivo, noviny či bagetu,“ uviedol pre Mediálne.sk koordinátor komunikácie Tesco Stores Tomáš Ferenčák.
Kampaň, v rámci ktorej reťazec odmeňuje zákazníkov zľavami alebo ochutnávkou zdarma, potrvá do konca apríla tohto roku. „Ide o ďalší krok v našej stratégii prispôsobovať obchody Tesco jednotlivým lokálnym potrebám a požiadavkám. Či už výberom ponuky alebo samotným usporiadaním predajne. Z rovnakého dôvodu sme pred časom predstavili prvý prémiový express, konkrétne na bratislavskej Kolibe,“ vysvetľuje.
Kampaň pripravila reklamná agentúra Made by Vaculik.
Reťazec v súčasne spustil Disney kampaň so zberateľským rozmerom. Viac informácií.