Ich uvedenie podporil reklamnou kampaňou, v ktorej dáva ľuďom na výber, aby sa rozhodli, či si dajú ku káve muffin alebo donut.

„Preber sa, ona čaká len na teba,“ hovorí claim na outdoorových vizuáloch kampane.

Tesco otvára servisné zóny. Ponúka v nich čerstvú kávu a cukrovinky

Zdroj: Redakcia Mediálne.sk

„Ide o časovo obmedzenú kampaň, v rámci ktorej promujeme našu novú servisnú zónu vo vybraných Tesco obchodoch. Samotnou zónou vo vytypovaných prevádzkach vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí navštívia obchod, aby si kúpili kvalitnú kávu, džús, čerstvé pečivo, noviny či bagetu,“ uviedol pre Mediálne.sk koordinátor komunikácie Tesco Stores Tomáš Ferenčák.

Kampaň, v rámci ktorej reťazec odmeňuje zákazníkov zľavami alebo ochutnávkou zdarma, potrvá do konca apríla tohto roku. „Ide o ďalší krok v našej stratégii prispôsobovať obchody Tesco jednotlivým lokálnym potrebám a požiadavkám. Či už výberom ponuky alebo samotným usporiadaním predajne. Z rovnakého dôvodu sme pred časom predstavili prvý prémiový express, konkrétne na bratislavskej Kolibe,“ vysvetľuje.

Kampaň pripravila reklamná agentúra Made by Vaculik.

Reťazec v súčasne spustil Disney kampaň so zberateľským rozmerom. Viac informácií.