Tesco vo svojej najnovšej kampani, ktorú odštartovalo v priebehu týchto dní, prenieslo kreslené postavičky šmolkov z filmového plátna priamo do svojich predajní.
Cieľom kampane je zatraktívnenie prevádzok nielen pre deti, ale aj ich rodičov. Maloobchodný reťazec kampaňou nadviazal na aktuálnu premiéru filmu Šmolkovia 2, ktorá momentálne beží v slovenských kinách.
Súčasťou kampane, ktorá po prvýkrát pochádza z dielne slovenskej reklamnej agentúry Made by Vaculik, je televízny spot, ktorý je nakrútený pre všetky formáty reťazca, od menších expresov až po hypermarkety.
Hlavnou postavou je štrbavý školák, ktorý v sprievode rodičov nakupuje potraviny. Zrazu sa v oddelení pečiva, ktoré je premenované na Šmolchrumkovo zjaví modrý vír, z ktorého postupne začínajú vlietať do predajne modré postavičky. Tatko Šmolko spadne do koša s pečivom, ďalší Šmolko pristane dokonca priamo na chlapcovom tričku. Vlastný názov má aj oddelenie ovocia a zeleniny, ktorý Tesco nazvalo Šmolovoc.
Súčasťou kampane je súťaž, prostredníctvom ktorej hľadajú spotrebitelia zapatrošených Šmolkov priamo v predajni. K lepšej orientácii im má dopomôcť tzv. „šmolmapa“.
Šmolkovia majú v Tescu aj svoje vlastné Domino. Reťazec rozdáva za každých 10 eur nákupu jednu domino kocku, pričom kompletný počet tvorí 28 kusov. Domino kocky môžu spotrebitelia získať aj pri kúpe vybraných produktov v predajni a tiež si ich vymienať na Šmolburze.
tesco_smolkovia Zdroj: Made by Vaculik
Tesco prepojilo instore s online komunikáciou prostredníctvom webu a online hry Šmolskáčka s mobilnou verziou pre iOs a Android.