V rámci predškolskej kampane predstavil microsite www.tescodiktat.sk. Hlavnou hrdinkou kampane je herečka Zuzana Tlučková. Zahrala si prísnu učiteľku slovenského jazyka, ktorá neprehliadne ani jednu hrubicu.

„Dobré ránko, nevstávajte! Dnes máme krásny deň, však?,“ prihovára sa svojim žiakom červenovláska v úvodnom videu na stránke reťazca. „Kde je meotar? Zase ste neboli po meotar! Kto je týždenník? Napíšeme si diktát!“ nahnevane hrozí učiteľka, ktorej sa nepáči ich správanie.

Po prehratí úvodného videa majú používatelia možnosť preveriť si svoje znalosti v písaní čiarok alebo ypsilonov priamo v diktáte. Voliť môžu medzi jednoduchšou a náročnejšou verziou.

Marketingový cieľ? Súčasťou kampane je spotrebiteľská súťaž, v ktorej reťazec vyzýva používateľov, aby súťažili o školské potreby. Pred spustením diktátu si návštevníci môžu pozrieť sortiment peračníkov, tašiek či zošitov a navoliť, čo presne by chceli vyhrať.

„Cieľom kampane je podporiť našu ponuku Späť do školy - teda predaj školských potrieb. Už na prípravách kampane sme mali ambíciu túto sezónu ponuku ozvláštniť. Nielen v našich obchodoch, ale predovšetkým v online prostredí. čo sa nám, v spolupráci s agentúrou Made by Vaculik, vďaka netradičnej aplikácii podarilo," tvrdí pre Mediálnesk špecialista online marketingu Tesco Stores SR Juraj Pisár. 

Ako ďalej dodáva krátko po spustení "Prvého online diktátu" sme zaznamenali výborné čísla návštevnosti a takmer 3-tisíc "likeov" aplikácie.

Tesco neodolalo a Z. Tlučková diktuje v rámci testu v jednej vete aj názov reťazca. Výsledky sa dajú, samozrejme, zdieľať na sociálnych sieťach.

„Zuzana Tlučková sa úlohy prísnej pani učiteľky zhostila skvelo, o čom sme nepochybovali, už keď sme ju oslovili," uzatvára.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik, ktorá je dvornou agentúrou reťazca. Je nasadená čisto v online prostredí a potrvá do 18. septembra 2014.

Tesco má premakanú kampaň pred začiatkom školy. S Tlučkovou

Zdroj: www.tescodiktat.sk