Tesco predstavilo slovenským spotrebiteľom úvodom marca ďalšiu kreslenú kampaň. Po nedávnej „Šmolkampani“ spustilo „Disney“ koncept zameraný opäť najmä na deti.

Kampaň má aj tentoraz zberateľský rozmer - zákazníci, rovnako ako to bolo v prípade predošlej kampane, získajú za každých 10 eur nákupu zdarma odmenu.

Na rozdiel od „šmoldomina“ je to balíček anglicko-slovenských kartičiek s rozprávkovými hrdinami, ktoré môžu vkladať do zberateľského albumu.

Súčasťou balíčku je okrem kartičiek kupón s kódom, ktorý slúži na prihlásenie základných škôl do súťaže. Hlavnou výhrou je športový deň pre celú školu.

„Naša kampaň získava ďalšiu rovinu. Pomocou zberateľského programu pomáhame zdravému životnému štýlu detí. Pripravili sme takisto aj špeciálnu webstránku, na ktorej môžu deti napríklad hravo zistiť, aké potraviny sú pre ne zdravé,“ objasňuje marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a. s., Andrea Lapuniková.

Súčasťou albumu sú okrem rozprávok aj texty detských anglických pesničiek, ktoré si spotrebitelia musia dokúpiť na hudobnom CD.

Na vlastnej microsite kampane sa môžu používatelia dozvedieť ďalšie informácie o kartičkách, urobiť si kvíz, hádať, ktoré potraviny sú zdravé, či zahrať si ďalšie Disney hry. 

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik prebieha od 5. marca do konca apríla. Narozdiel od predošlej „šmolkampane“ má podpora zberateľského programu menší rozmer.