Nová televízna kampaň podporuje produkt hotovostná pôžička, o ktorej spoločnosť tvrdí, že má výhodnejší úrok, ako je bankový priemer vyhlásený Národnou bankou Slovenska alebo Českou národnou bankou.
Pri pôžičke, ktorej poskytovateľom je spoločnosť Home Credit, garantuje nižšiu úrokovú sadzbu v prípade riadneho splácania.
Hlavnou dejovou líniou televíznej kampane je stávka, ktorá sa uzatvorí v obchodoch Tesco. Jeden z hlavných hrdinov tomu druhému neverí, že práve na tomto mieste môže získať výhodnú pôžičku. A ten „nedôverčivý“ na to aj dopláca, keď sa musí prezliecť do ženských šiat a vyjsť z prezliekacej kabíny na predajnú plochu.
„Kampaňou chceme zvýšiť povedomie o značke Tesco Finančné služby. Preto sme sa rozhodli prejsť k vizuálne výraznému konceptu, ktorý zaujme divákov a snáď i pobaví,“ hovorí v tlačovej správe manažérka finančných služieb Tesco ČR/SR Markéta Koptišová Mocová.
Kampaň z dielne reklamnej agentúry Ogilvy Praha odštartovala 19. augusta. Zatiaľ predstavila prvú zo série televíznych reklám. Spoty sa nakrúcali v českých obchodoch Tesco Eden a Tesco Zličín.
Na Slovensku je reklama nasadená na Markíze a Joj. Okrem televízie je kampaň podporená komunikáciou v predajniach Tesco, neadresnou distribúciou letákov a v online prostredí.
Tesco a Home Credit spolupracujú pod značkou Tesco Finančné služby od roku 2008.