Princíp celej kampane je rovnaký ako v minulosti – za každých 10 eur nákupu reťazec rozdáva darček, tentokrát v podobe figúrky jedného z tučniakov. V minulosti to bolo domino alebo edukačné kartičky.
„Kampane tohto charakteru pripravujeme pre našich zákazníkov s jasným cieľom – zvýšiť zážitok z nakupovania a odmeniť zákazníka napríklad figúrkou zadarmo za každých 10 eur nákupu. Kampaň staviame na veľkom množstve zábavy, zážitkov, súťaží alebo výhier, ako je napríklad výlet pre celú rodinu do New Yorku,“ uviedol pre Mediálne.sk marketingový manažér spoločnosti Tesco Juraj Pisár.
V kampani reťazca sa objavia tučniacki agenti Kapitána, Rica, Kowalskeho a Pešiaka, ktorí majú v rámci tajnej misie Hravo a zdravo rodiny sprevádzať pri nakupovaní v obchodoch.
Tučniaky z Madagaskaru nebudú len súčasťou reklamných materiálov, objavia sa naživo aj v bratislavskej a košickej ZOO. Návštevníci sa s nimi budú môcť odfotografovať, zahrať si tučniacke hry či ochutnať jedlo Mišky Králikovej, ktorá je tvárou Tesca dlhodobo.
Kampaň z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik je nasadená v televízii, online, printe, instore, outdoore či prostredníctvom rádiových spotov.
„Pri outdoore sme sa napríklad vyhrali s bratislavskou električkou či košickým autobusom, ktoré sme obrandovali. Veľkú pozornosť si zaslúži aj naša online časť kampane prebiehajúca na našom webe,“ dodáva.
Úlohou používateľov v online hre je nakŕmiť zvieratá v ZOO, pričom každá úroveň misie je ťažšia, preto agentovi vždy pribudne ďalšia výbava. Tesco rozdáva DVD filmy, kufríky s postavičkami Tučniakov či plyšáky.