Tento spotrebiteľský benefit komunikuje reťazec prostredníctvom kampane „Óda na čerstvosť“, v ktorej je hlavnou tvárou účastníčka reality show Masterchef Michaela Králiková. Tá je tvárou reťazca už niekoľko mesiacov.

„Čerstvosť? V našej rodine je to radosť,“ vysvetľuje v televíznom spote Michaela Králiková. Ďalšie zábery v spote patria čerstvej zelenine a ovociu, pre ktorú reťazec pripravil celú ódu. „Milujeme čerstvosť. Presvedčte sa na našom ovocí a zelenine. Ak nebudete spokojní, vrátime vám peniaze,“ tvrdí v druhej polovici televízneho spotu voice-over, pričom nechýba logo 100% garancia spokojnosti.

Program „Garancia 100% spokojnosti“ odštartoval reťazec už v priebehu októbra minulého roku. Spotrebiteľom umožňuje vrátiť výrobok privátnych značiek aj bez bločka, či bez dôvodu na reklamáciu. Stačí, ak s výrobkom nebudú zákazníci spokojní. Podmienkou je, aby bol tovar vrátený ešte v záručnej dobe, pri čerstvých potravinách do 24 hodín.

„Kvalita produktov vlastných značiek Tesco je zárukou spokojnosti a preto sme sa rozhodli spokojnosť zákazníkovi garantovať. Program sa týka všetkých potravín, drogérie, kozmetiky či potrieb pre zvieratá v rámci privátnych značiek,“ uviedla marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR Andrea Lapuniková. K private labels Tesca patria Tesco Value, Tesco Finest, Tesco Pravá chuť, Vitakids a Light Choices

„Najdôležitejšia na programe „Garancia 100% je spokojnosti“ zostáva skutočnosť, že zákazník nemusí späť priniesť celý Tesco výrobok. Napríklad ak zákazník otvorí a ochutná jogurt našej značky a zistí, že nesplnil jeho očakávania, môže tovar vrátiť a obchod mu zaplatí celú cenu,“ tvrdí.

Tvárou projektu „Hravo a zdravo“ je hobby kuchárka Michaela Králiková. Na stránke Tesca sa s používateľmi delí o tipy a triky pre zdravé raňajky či ďalšie chody, ktoré každá matka pripravuje pre svoju rodinu. Koncept s M. Králikovou uviedol reťazec v marci tohto roku, pričom reťazec do kampane obsadil celú kuchárkinu rodinu – manžela Lukáša a deti Ondreja a Sáru.

Kampaň Óda na čerstvosť pochádza z dielne reklamnej agentúry Made by Vaculik, ktorá pre Tesco trvalo vytvára reklamné koncepty.