Tesco chce z F&F svetovú módnu značku

Britský reťazec Tesco chce urýchliť rozvoj siete obchodov s odevmi značky F&F. Prvú medzinárodnú franšízovú zmluvu spoločnosť podpísala s firmou Fawaz Abdulaziz Al Hokair & Co, vlastníkom najväčšieho nákupného strediska v Saudskej Arábii. Informoval o tom server M&M.com. Výsledkom dohody bude, že obchody F&F sa objavia v Saudskej Arábii.

Primárnou ambíciou Tesca je vytvoriť z F&F poprednú svetovú módnu a cenovo dostupnú značku.

Tesco chce z F&F svetovú módnu značku

Al Hokair je vynikajúci partner pre F&F. Ponúka odborné znalosti, vedomosti a možnosť franšízy, ktorá určite prinesie zmenu pre miestnych zákazníkov," uviedol medzinárodný generálny riaditeľ F&F Jason Tarry.

Tesco v súčasnosti zvažuje ďalšie možnosti rozvoja franšízy aj v iných krajinách. Doteraz bola značka F&F dostupná predovšetkým s hypermarketoch Tesco. Prvá prevádzka F&F na svete funguje od septembra 2010 v galérii Palladium v Prahe, ďalšiu otvorili v novembri minulého roka v nákupnom a zábavnom centre Olympia Brno. Prvý obchod v Poľsku otvoria v marci vo varšavskom obchodnom centre Blue City.

"Záujem je veľký aj zo strany našich zákazníkov. Pokiaľ ide o otváranie nových obchodov F&F na Slovensku, v tejto chvíli môžeme povedať len toľko, že náš tím, ktorý má na starosti vyhľadávanie vhodných priestorov, sa zaujíma o vhodné príležitosti, kde by bolo možné otvoriť obchody v rámci celého regiónu," uviedla pre Mediálne.sk manažérka vonkajších vzťahov spoločnosti Tesco Stores SR Oľga Hrnčiarová.

Značka F&F bola uvedená na trh v strednej Európe v roku 2008 a teraz ju Tesco predáva v jedenástich krajinách sveta.