Kreatívny koncept Terna pracuje s bežnou situáciou, keď rodina potrebuje rýchlo doplniť čerstvé potraviny. Členovia rodiny sa po otvorení špajze, chladničky alebo rúry ocitnú priamo v predajni Terno, kde nájdu všetko, čo potrebujú. V sérii TV spotov vystupuje bežná mestská rodina.
„Naša najnovšia kampaň upozorňuje na blízkosť Terno predajní, ktoré sa nachádzajú pri domovoch našich zákazníkov,“ povedala Anna Buzinkay, Marketing and PR director spoločnosti Terno.
Terno chce zdôrazniť, že zákazníci si tak môžu kedykoľvek „odbehnúť“ a doplniť chýbajúce potraviny. „Naším hlavným cieľom je na bežných každodenných situáciách ukázať, že Terno je ideálnym miestom pre rýchly a pohodlný doplnkový nákup obľúbených potravín v blízkosti domovov,“ doplnila A. Buzinkay.
Tri televízne spoty sú zamerané na najčastejšie kupované položky – ovocie a zelenina, pekárenské výrobky a mliečne produkty.
Spôsob strihu je cielený tak, aby dramatizoval benefit blízkosti. „Terno je pre rodiny špajzou, chladničkou alebo rúrou na pečenie. Strih je v príbehoch veľmi dôležitým a efektným prvkom,“ hovorí Peter Ižo, Creative Director Made by Vaculik.
Reklamná kampaň pobeží tri mesiace, v televíziách je nasadená od 20. augusta. Sprevádza ju online podpora, vrátane komunikácie na sociálnych sieťach, ako aj mediálna podpora v OOH a printoch. S miernym odstupom sa pridajú aj rádiá.
Made by Vaculik si na spoluprácu vybralo Terno v máji tohto roka. Agentúra uspela v kreatívnom tendri.
Vizitka kampane
- Agentúra: Mady by Vaculk
- Account Manager: Pavol Schejbal, Bea Kolodziejska
- Creative Director: Peter Ižo
- Senior Copywriter: Milan Bielik
- Art Director: Martina Obertová
- Produkcia: Protos Production
- Réžia: Max Turek
- Kamera: Alexander Šurkala
- Hudba: Viktor Hazard, štúdio SAT MUSIC