Potravinársky reťazec Terno predstavil v priebehu týchto dní svoj nový komunikačný koncept. Kampaň sprevádza claim „To je terno“.
Celý koncept je postavený na oslave ženy a nakupovania. Spoločnosť tiež v kampani podotýka, že „žije potravinami“.
Hlavnými hrdinami televízneho spotu sa stal muž so ženou, ktorí spolu nakupujú. Drsnejší z dvojice sa však v spote objaví až v závere, celým videom sprevádza divákov len jeho hlas.
„Mať k sebe blízko, to je terno. Vždy presne vie, čo mám rád a to je terno. Terno je tiež, že ma vie vždy prekvapiť. A ako krásne vonia. A to je, no proste terno. Vždy to jednoducho stojí za to. Mať takú ako je ona, to je terno,“ vysvetľuje mladík.
Televízny spot, ktorý uvádza aktuálnu kampaň, je súčasťou pilotnej kampane z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá získala klienta Terno v septembri minulého roka.
terno_nova_kampan_muw_modre Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi
Okrem spotu je kampaň nasadená v outdoore a v rádiu.
terno_nova_kampan_muw_zelene Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi
Vizitka kampane
Creative director: Rasťo Michalík, Peter Michalka
Art director: Adam Marč̌an
Copywriter: Adam Jánoš, Petra Gbelská
Account manager: Jana Molnárová
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Juraj Johanides
Fotografia: Silvia Slafkovská
Hudba: Michal Novinski