Potravinársky reťazec Terno predstavil v priebehu týchto dní svoj nový komunikačný koncept. Kampaň sprevádza claim „To je terno“.

Celý koncept je postavený na oslave ženy a nakupovania. Spoločnosť tiež v kampani podotýka, že „žije potravinami“.

Hlavnými hrdinami televízneho spotu sa stal muž so ženou, ktorí spolu nakupujú. Drsnejší z dvojice sa však v spote objaví až v závere, celým videom sprevádza divákov len jeho hlas.

„Mať k sebe blízko, to je terno. Vždy presne vie, čo mám rád a to je terno. Terno je tiež, že ma vie vždy prekvapiť. A ako krásne vonia. A to je, no proste terno. Vždy to jednoducho stojí za to. Mať takú ako je ona, to je terno,“ vysvetľuje mladík.

Televízny spot, ktorý uvádza aktuálnu kampaň, je súčasťou pilotnej kampane z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá získala klienta Terno v septembri minulého roka.

Terno predstavilo novú kampaň. Žije potravinami

terno_nova_kampan_muw_modre Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Okrem spotu je kampaň nasadená v outdoore a v rádiu.

Terno predstavilo novú kampaň. Žije potravinami

terno_nova_kampan_muw_zelene Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Vizitka kampane

Creative director: Rasťo Michalík, Peter Michalka

Art director: Adam Marč̌an

Copywriter: Adam Jánoš, Petra Gbelská

Account manager: Jana Molnárová

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Juraj Johanides

Fotografia: Silvia Slafkovská

Hudba: Michal Novinski