Komunikácia má byť prvotným odštartovaním zmien, ktoré Terno plánuje postupne aplikovať vo svojich prevádzkach. Jej základom je tiež nové logo so štvorlístkom, predstavené už skôr

„Našou ambíciou je získať späť zákaznícku dôveru, preto je potrebné meniť Terno každým dňom k lepšiemu,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka Terno real estate Anna Buzinkay.

Jednotnú značku Terno zaviedlo po analýze vnímania doterajších brandov existujúcimi i potenciálnymi zákazníkmi. Služby spoločnosti majú byť podľa spoločnosti ľahšie identifikovateľné, má sa posilniť znalosť značky, jej lepšia odlíšiteľnosť a zefektívniť budovanie imidžu značky.

Reťazec tiež sľubuje rozmanitejší a kvalitnejší tovar za výhodnejšie ceny, podporu lokálnych dodávateľov a vyškolený personál. Už skôr spoločnosť avizovala investíciu na úrovni 70 miliónov eur do celej siete vrátane nových predajní. 

Mediamix kampane zahŕňa televízne spoty, značka v nich značka zobrazila rodinu, ktorá si užíva šťastné dni plné zliav.

Reklama bude nasadená na staniciach Joj Group. Televízia patrí k biznisovým aktivitám J&T, blízko k finančnej skupine má naďalej aj obchodný reťazec. Vlastní ho Martin Fedor, v minulosti partner J&T, ktorého firma Sandberg Capital tento rok vo februári odkúpila sieť Terno, Moja Samoška a Hypernova. M. Fedor je predsedom predstavenstva Stredoslovenskej energetiky patriacej do portfólia EPH, ktorý kontrolujú podnikatelia Daniel Křetínský a Patrik Tkáč.

Rozhlasové spoty pobežia na Rádiu Expres, Jemné a Europa 2 - pre úplnosť, majiteľ Jemných Michal Holík, exmanažér J&T a predošlý vlastník siete reťazcov, je v Sangberg Capital členom predstavenstva.

Nasadená je tiež outdoorová kampaň a online podpora vrátane komunikácie na profiloch na Facebooku Terno a Varíme s chuťou.

Terno bude komunikovať aj prostredníctvom vlastnej microsite NoveTerno.sk, kde bude zverejňovať informácie o zmenách a aktuálnych akciách v predajniach.