Služba s názvom ShoppableTV funguje tak, že diváci nasmerujú svoje mobilné zariadenia na QR kódy, ktoré sa objavia na obrazovke počas programov televíznej stanice NBC a reklamného vysielania. Tak budú môcť podrobnejšie získať informácie a nakúpiť si produkty priamo cez svoje mobilné zariadenia.

„Je to všetko o kombinácii sily televízie s nákupnou schopnosťou mobilných zariadení,“ uviedol v rozhovore pre americký portál Adweek.com výkonný viceprezident a riaditeľ marketingu a reklamy NBCU Josh Feldman.

Manažér mediálnej skupiny odprezentoval produkt novinárom cez maloobchodného predajcu nábytku. V demo verzii sa objavil QR kód v pravom dolnom rohu, kde sa stále ešte zobrazuje logo televízie.

Nákup so smartfónom a televíziou

QR kódy budú fungovať na zariadeniach so systémom iOS a len na niektorých zariadeniach so systémom Android. Hovorca spoločnosti NBCU uviedol, že spoločnosť pracuje na rozšírení funkcie na všetky zariadenia so systémom Android.

QR kódy sa objavia

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa