Služba s názvom ShoppableTV funguje tak, že diváci nasmerujú svoje mobilné zariadenia na QR kódy, ktoré sa objavia na obrazovke počas programov televíznej stanice NBC a reklamného vysielania. Tak budú môcť podrobnejšie získať informácie a nakúpiť si produkty priamo cez svoje mobilné zariadenia.

„Je to všetko o kombinácii sily televízie s nákupnou schopnosťou mobilných zariadení,“ uviedol v rozhovore pre americký portál Adweek.com výkonný viceprezident a riaditeľ marketingu a reklamy NBCU Josh Feldman.

Manažér mediálnej skupiny odprezentoval produkt novinárom cez maloobchodného predajcu nábytku. V demo verzii sa objavil QR kód v pravom dolnom rohu, kde sa stále ešte zobrazuje logo televízie.

Nákup so smartfónom a televíziou

QR kódy budú fungovať na zariadeniach so systémom iOS a len na niektorých zariadeniach so systémom Android. Hovorca spoločnosti NBCU uviedol, že spoločnosť pracuje na rozšírení funkcie na všetky zariadenia so systémom Android.

QR kódy sa objavia

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa