Tvár kampaní, cyklista Peter Sagan, ktorý sa v reklamách magentového operátora objavil po prvýkrát vo februári minulého roka, ostáva naďalej. Komerčnú spoluprácu v roku 2016 so športovcom Telekom oznámil ešte začiatkom roka. Viac informácií.

Nová kreatíva nadväzuje na aktivity Telekomu v oblasti budovania 4G siete, rozširovania optickej siete a produktových inovácií. Jej súčasťou je hashtag #nicniejenemozne.

V spote, ktorý bude v televízii nasadený od utorka, Telekom zoberie divákov na narodeninovú párty, kde sa objaví aj známy cyklista. Voiceover v spote vyzdvihuje svojich zákazníkov, o ktorých tvrdí, že by sa bez nich nemohol posúvať ďalej. Hlavný claim kampaní Zažime to spolu si operátor ponechal aj naďalej.

„V novom spote pracujeme s netradičnou formou, settingom, novým packshotom, ale už tradične s Peťom Saganom. Divák sa ocitne na futuristickej narodeninovej párty, na ktorú Peťo práve prišiel. Párty, na ktorej je všetko iné, ako by sme čakali, ukazuje, že aj Telekom chce čoraz viac robiť veci inak, inovatívne,“ vysvetľuje senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu Drahomíra Juríková.

O kreatívny koncept kampane sa postarala dvorná agentúra operátora MUW Saatchi&Saatchi.