Ako informuje operátor, ide o dočasnú zmenu naplánovanú na týždeň od 27. júla. „Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour,“ vysvetľuje Slovak Telekom v tlačovej správe.

Zmeny sa prejavili v logu, ikonické „T“ ozelenelo, na oficiálnej stránke Telekomu, v televíznych spotoch, na bilbordoch v Bratislave a v Žiline a v online prostredí na Facebooku, LinkedIne a na Twitteri.

Telekom vymenil ružovú za zelenú. Kvôli Saganovi

Zdroj: Slovak Telekom

Telekom uzavrel partnerstvo so Saganom vo februári tohto roku, keď sa športovec objavil po prvýkrát v kampani operátora. Jej súčasťou je špeciálna microsite s názvom www.s4gan.sk a komunikácia s ústredným textovým motívom S4GAN. Cieľom kampane je od začiatku komunikovať 4G sieť.

V novom prerobenom spote okrem zmeny farby operátor pridal claim „Ďakujeme S4GAN“ a 50-sekundový spot skrátil na 20-sekúnd.

Peter opäť vyhral zelené tričko! Gratulujeme a ďakujeme!

Posted by Telekom SK on Domingo, 26 de julio de 2015

Ďakovnú plachtu Telekom umiestil aj na Magio pláž, kde majú nadšenci cyklistu možnosť zanechať mu svoj odkaz. Súčasne naplánoval so Saganom aj stretnutie, spojené s autogramiádou a špeciálnu aplikáciu S4GAN Emoji s motívmi cyklistu.

Za kreatívnym konceptom kampane, ktorý bodoval aj na tohtoročnom Zlatom klinci, stojí reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi.