Kampaň odštartovala „záhadným“ teasingom, ktorý Telekom nasadil v priebehu piatka na weboch Refresher.sk a Športky.sk. Na Refresheri sa objavil rozhovor, v ktorom športovec odpovedá na otázky týkajúce sa budúcnosti – kde sa vidí o 50 rokov, alebo či by sa chcel stať slovenským prezidentom.
Športky.sk zas informujú, že dvojnásobný majster sveta v týchto dňoch výrazne upravil svoj vzhľad a namiesto hustých hnedých vlasov sa mu na hlave objavili šediny. Vzhľad športovca už Telekom v jednej z predošlých kampaní upravoval, keď mu na efekt ostrihal len polovicu hlavy.
Teasing má pokračovať cez víkend na sociálnych sieťach krátkym online spotom, v ktorom je zostarnutý P. Sagan celý čas chrbtom a až v závere sa natočí k divákom. Počas desiatich sekúnd sa pozerá na svoje zelené víťazné dresy vrátane tých z budúcich rokov a na monitoroch sa zobrazuje niekoľko záberov, na ktorých je napríklad prezidentom alebo kozmonautom. Vianočné motívy zatiaľ chýbajú.
Symboliku vysvetľuje operátor tak, že aj jeho produktová ponuka na konci roka je akoby inšpirovaná budúcnosťou. Telekom avizuje viacero noviniek, k Chytrej ponuke napríklad dáva zákazníkom na výber medzi Xbox One S alebo notebookom Lenovo.
Zákazníkom s programom Happy M a vyšším ponúka možnosť aktivovať si SIM kartu s programom Bez záväzkov, ktorá obsahuje aj 100 minút mesačne za 3,49 eura, externú batériu s možnosťou výmeny alebo tablety od 1 eura s Mobilným internetom a Happy M.
Po teasingovej fáze bude kampaň od pondelka 24. októbra pokračovať nasadením televíznych spotov. Izometrická animovaná vizualita kampane sa zároveň objaví vo všetkých tlačovinách, na bilbordoch a v printoch. Telekom avizuje aj silnú podporu v online a social media.
Aktualizované 26. októbra: Telekom predstavil oficiálne 40-sekundový TV spot, ktorý je tak ako teasing naznačoval, z budúcnosti plnej moderných výdobytkov vrátane klonovania P. Sagana. V reklame nechýbajú vianočné symboly.
Kreatívny koncept kampane vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Televízne spoty režíroval Roman Valent a produkciu zastrešila agentúra Hitchhiker Films.
V minuloročnej kampani bol P. Sagan hviezdou vianočného večierka, na ktorý priniesol vianočný stromček a celá atmosféra bola sviatočná. Operátor upozorňoval, že je čas spomaliť a vyzýval divákov k online nákupu. Viac informácií.