Štýl sci-fi, ktorý bol dominantný v ostatných kampaniach, Telekom v tomto prípade opustil. V novej reklame sa vracia do súčasnosti.
Hlavným hrdinom komunikácie je domácnosť, ktorá predbehla dobu. Tým si chce Telekom zachovať na pozadí svojej komunikácie podtón pozicioningu „trusted innovator“ (dôveryhodný inovátor).
V spote sa zobrazuje situácia, keď si mladá rodina zavedie do domácnosti službu SmartHome. Ich pohodlnejší a bezpečnejší domov sa stane témou pouličných diskusií.
Progresívna rodina sa stáva objektom menšej závisti, ale aj obdivu, keďže najmä pre staršiu generáciu sú „vychytávky“ ako domáci kamerový systém, diaľkové ovládanie elektriny a spotrebičov či dymový a pohybový senzor, cudzie.
Telekom v prípade aktuálnej kampane prezentuje, že stavil na autenticitu slovenského vidieka a charakteristické črty bežného ľudu.
Komunikácia bude aktuálne cielená najmä v online, aj vzhľadom na cieľovú skupinu, ktorú môže SmartHome primárne osloviť. Do televízie pôjde operátor so spotmi neskôr.
Kampaň pre Telekom pripravila dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, spoty produkčne zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films pod režisérskou taktovkou Tomáša Rehořka.
Vo svojich ďalších kampaniach počíta operátor naďalej aj s P. Saganom, s populárnym športovcom sa značka nedávno dohodla na pokračovaní spolupráce.