Operátor sa plánuje stať jednotkou na telekomunikačnom trhu do roku 2018 a počas tohto obdobia chce investovať viac ako 6 miliárd do rozšírenia a skvalitnenia svojich európskych sietí.
Kampaň je medzinárodná, operátor sa s ňou postupne prezentuje okrem Slovenska, kde štartuje 24. júna, aj v ďalších jedenástich krajinách. Kampaň začala v máji v Macedónsku, Nemecku a Čiernej Hore. Popri Slovensku nasleduje Poľsko, Česko, Chorvátsko, Maďarsko, Rakúsko, Rumunsko, Albánsko a Holandsko.
„Kampaňou chceme zvýšiť povedomie o skutočnosti, že práve Deutsche Telekom a jeho najmodernejšie technológie spájajú ľudí a jednotlivé trhy Európy,“ uviedol v tlačovej správe šéf stratégie značky a marketingovej komunikácie Deutsche Telekomu Hans-Christian Schwingen.
Ústredným prvkom spoločnej kampane je písmeno T, ktoré má predstavovať pomyselný most medzi jednotlivými krajinami. Každá z nich sa prezentuje prostredníctvom vlastných symbolov – v kampani je možné vidieť Pražský hrad, Námestie hrdinov v Budapešti, Brandenburskú bránu v Berlíne či Pulskú arénu v Chorvátsku.
Národné kampane komunikujú paušály Happy, ktoré obsahujú voľné minúty aj pre prijaté volania v zahraničí. Okrem televízneho spotu sú súčasťou kampane aj printy, v jednotlivých krajinách sa líšia len jazykom ústredného sloganu. Slovensko reprezentuje v kampani Most SNP a Bratislavský hrad.
Zdroj: Telekom
Kampaň prichádza krátko po oznámenom predaji Slovak Telekomu väčšinovému vlastníkovi. Štát v máji rozhodol, že svoj 49-percentný podiel v spoločnosti predá materskej firme Deutsche Telekom. Pôvodne sa mal minoritný podiel štátu predávať prostredníctvom verejnej ponuky akcií na burze, napokon však dal nemecký telekomunikačný operátor, ktorý mal predkupné právo, lepšiu ponuku a ovládol 100 percent firmy za 900 miliónov eur.