Základným posolstvom, ktoré Telekom tentoraz komunikuje, je poukázanie na potrebu porozumenia si navzájom. Mnohí počujúci si podľa operátora totiž nevedia predstaviť „svet ticha“ a izolovanosť nepočujúcich.
Hlavnou hrdinkou kampane je tlmočníčka posunkového jazyka Agáta Čermáková. V kampani ladí vystúpenie symfonického orchestra Slovenského rozhlasu alebo ukazuje, ako prispôsobiť svoj zovňajšok na to, aby nepočujúci posunkom viac rozumeli. Hlavná postava spolupracuje aj na službe Online tlmočník, ktorú prezentuje Telekom vo svojej kampani.
Nasadenie kampane je naplánované na sociálnych sieťach, pričom komunikácia je rozdelená na teasingovú fázu. Postupne budú odhalené tri videá s názvom „Ladenie pier“, „Ladenie účesu“ a „Ladenie doplnkov“. Následne bude spustené odhalenie a vysvetlenie tohto ladenia.
Zároveň sa v rámci týždňa nepočujúcich zapojí do kampane aj festival vážnej hudby Konvergencie, kde naživo „zahrajú“ 21. septembra aj televízny spot. Plánovaný je aj živý prenos na facebookovej stránke Telekomu. Kreatívny koncept kampane vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi.