Od budúceho pondelka štartuje sviatočnú kampaň, v ktorej si hlavnú úlohu zahral Peter Sagan. Slovenský majster sveta v cyklistike je tvárou kampaní od začiatku roka. S Telekomom spolupracuje od februára tohto roku.

Dej spotu sa odohráva na vianočnom večierku, kde si ľudia užívajú jedlo, tanec a pitie. Niekto však zazvoní a vo dverách sa objaví s úsmevom na perách Peter Sagan. V rukách drží vianočný stromček, ktorý priniesol na párty. Všetci na neho pozerajú prekvapene a vyjavene sa ho pýtajú otázku „Vianoce už v októbri?“. Sagan reaguje otázkou „Moc rýchlo?“.

K slovu sa dostáva voice-over, ktorý divákom vysvetľuje, že aj napriek tomu, že Peťo je rýchly, je čas spomaliť. Zároveň ich vyzýva, aby nakupovali online z pohodlia svojho domova.

Kampaň pochádza z dielne agentúry MUW Saatchi&Saatchi, spoty režisérsky zastrešil Roman Valent, produkciu agentúra Hitchhiker Film.

Okrem televíznych spotov je doplnená o sériu printov, ladených do korporátnych farieb operátora. Nechýbajú ani typicky vianočné motívy – soby, snehuliaci či vianočné stromčeky.

Telekom otvoril vianočnú sezónu. So Saganom v hlavnej úlohe

Zdroj: Telekom

Telekom nie je prvá firma, ktorá spustila spŕšku vianočných reklám. Prvenstvo si tento rok „vydobyla“ Alza, so svojou mimozemskou kampaňou. S tým, že Alza už v strede roka nasadila kampaň Letné Vianoce.