V duchu „polovice“ sa nesie aj celá kampaň, operátor predstavil polovičné bilbordy, polovičnú printovú inzerciu či netradičné formáty, ktoré sú skrátené o polovicu.
Cieľom kampane je upozorniť na ponuku, v ktorej Telekom ponúka možnosť skrátenia čakacej doby na nový mobil o polovicu počas doby viazanosti pri paušáloch Happy.
„V kampani, ktorá je o skracovaní čakania na výmenu telefónu, sme sa rozhodli zamerať na Petra ako na obyčajného človeka. Veď aj majster sveta sa občas potrebuje ostrihať. Samozrejme, nie úplne normálne, ale tak saganovsky,“ vysvetľuje tvorcovská agentúra MUW Saatchi&Saatchi.
Spot sa začína na jednej z bratislavskej ulíc, ktorou kráča Peter Sagan aj s manželkou. Peter sa vyberie do kaderníctva a povie, že by to chcel jednoducho skrátiť o polovicu. Manželka čaká na lavičke a keď vyjde von, nadšene sa usmieva a obzerá si jeho nový „look“. „Skrátili sme čakanie na nový mobil o polovicu,“ vysvetľuje v spote divákom voice-over.
Kampaň od agentúry MUW Saatchi & Saatchi je nasadená v printe, televízii a outdoore.
Zdroj: Telekom
Zdroj: Telekom
Zdroj: Telekom