Nie je to po prvýkrát, z ružovej na zelenú presedlal už aj minulý rok, keď športovec na prestížnych cyklistických pretekoch rovnako získal zelený dres.
Dočasnou zmenou prešla webová stránka, ale aj logo, kde je ikonické „T“ na zelenom podklade. Súčasťou kampane je aj krátke video, v ktorom Sagan hovorí o svojom úspechu.
Telekom tiež rozsvietil svoju centrálu v Bratislave na zeleno a zelenú je možné vidieť aj vo vybraných predajniach na Slovensku.
Operátor uzavrel partnerstvo so Saganom vo februári minulého roka. V priebehu tohto roka zmenil štýl svojej komunikácie, avšak športovca si v kampani naďalej ponechal. Viac informácií.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá pracuje na komunikácii Telekomu dlhodobo. Kampaň potrvá do 27. augusta 2016.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani