Cieľom komunikácie je osloviť mladých ľudí, pre ktorých sú dôležité inovácie a rýchlosť pripojenia. Operátor prostredníctvom kampane komunikuje svoj 4G internet.

Kampaň operátor nasadil prostredníctvom televízneho spotu, v ktorom je Peter Sagan taký rýchly ako sieť 4G. Vďaka rýchlejšiemu internetu môžu jeho tréning sledovať aj fanúšikovia v aute. Okrem toho si užívajú aj s mobilnou televíziou Magio.

Na bilbordové nosiče Telekom preniesol značku S4GAN, ktorú plánuje využívať na komunikáciu technologických produktov počas celého roka.

V online prostredí komunikuje prostredníctvom online platformy www.s4gan.sk, kde vyzýva ľudí, aby sa stali súčasťou Saganovho tímu, prípadne sledovali jeho aktivity. Všetkých má spájať jediné – rýchlosť.

„Petra Sagana sme sa rozhodli podporiť, pretože sme hrdí na jeho výkony. Spolu s ním chceme všetkým priblížiť výhody najmodernejšej technológie, ktorá umožňuje využívať internet v mobile na oveľa vyššej úrovni ako kedykoľvek predtým,“ vysvetľuje výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu Dušan Švalek.

Telekom odhalil ďalšiu fázu kampane so Saganom. Cieli na mladých

Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi