„Nová kampaň sa zameriava na starostlivosť o zákazníka a prezentuje portál Môj Telekom. Pomocou tohto portálu si zákazník môže vybaviť všetky služby pohodlne a online – od prehľadu faktúr, cez kontrolu spotreby dát a nastavenie doplnkových služieb. Zákazník tak môže získať úplne nový pohľad na online vybavovanie ako také,“ uvádza Telekom v tlačovej správe.

Hlavným hrdinom kampane je tvár značky Peter Sagan, ktorého operátor zachytil počas tréningu v corssfitovom centre. Namiesto toho, aby cvičil, sa však venuje novinke na svojom tablete.

V spote sa operátor pohral s perspektívou obrazu – v úvode videa sa môže divákom zdať, že cyklista stojí a až neskôr sa ukáže, že v skutočnosti pohodlne leží na zemi.

So zmenenou perspektívou pracujú aj kampaňové vizuály, ktoré využívajú nezvyčajné formáty, akým je napríklad výškovo umiestnený bilbord.

Vizuály majú podľa Telekomu odzrkadľovať Saganovu povahu, vďaka ktorej sa každý jeho fanúšik pozerá na cyklistiku a šport inak.

Telekom má kampaň postavenú hore nohami, nasadil aj zvislé bilbordy

Zdroj: Telekom

Kampaň je od 5. septembra nasadená v televízii a online, vertikálne bilbordy sú umiestnené v Bratislave, Žiline a v Košiciach. Kampaň vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Telekom prednedávnom nasadil na Slovensku aj globálnu kampaň, ktorá beží celkovo v 12 krajinách skupiny Deutsche Telekom. Myšlienku „Európske spojenie bez hraníc“ komunikuje operný spevák Andrea Bocelli. Viac informácií.