Nový kontrakt Telekomu zabezpečí, že cyklista bude jeho tvárou minimálne do konca aktuálneho roku. P. Sagan má naďalej reprezentovať operátora v spojitosti s rýchlosťou - cyklistu aj mobilnej LTE siete. 

„Zatiaľ čo Peter zaznamenal viaceré svetové úspechy na cyklistických pretekoch, Telekomu sa okrem iného podarilo výrazne rozšíriť a zrýchliť svoju 4G sieť. (...) Veríme, že rovnako Peter má ďalšie úspechy pred sebou a že bude naďalej tým najlepším zosobnením rýchlosti, kvality a líderstva pre nás a našu 4G sieť,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu.

Spolupráca operátora s najlepším slovenským cyklistom odštartovala vlani vo februári, keď sa P. Sagan stal tvárou kampane k 4G internetu.

Telekom tvár športovca využil aj na stránke s4gan.sk, kde tematicky štylizoval Saganovo meno na heslo „S4GAN“, čo symbolizovalo podporu „najrýchlejšej 4G siete“.

Telekom zároveň na týždeň menil svoju korporátnu farbu z magentovej na zelenú, a to po tom, čo P. Sagan získal na prestížnych pretekoch Tour de France zelený dres. Na cyklistické podujatie poslala spoločnosť aj špeciálny autobus s fanúšikmi.

V lete Telekom pripravil autogramiádu s populárnym športovcov na Magio pláži. P. Sagan sa napokon objavil aj v koncoročných spotoch operátora s vianočnou tematikou.

Telekom si spoluprácu s cyklistom pochvaľuje, tvrdí, že online obsah na oficiálnych kanáloch zdolal hranicu milióna videní a prekonal 50-tisíc „lajkov“ a zdieľaní. V prieskume GfK štyri pätiny opýtaných uviedli, že kampaň zachytili a zároveň sa im páči.

Okrem Telekomu pomáhal športovec v minulosti s propagáciou modelov automobilky PSA Peugeot Citroën. Je tiež tvárou bioproduktov Sunroot, firma patrí rodine Saganovej manželky. Naposledy výrobky predávané v e-shope Saganovci propagovali v novoročnom videu na štýl Pomády, ktoré zaujalo viaceré médiá.