Telekom najnovšie promuje službu, v ktorej umožní zákazníkom s paušálmi Happy prejsť do novšieho portfólia Áno aj počas ich aktuálnej viazanosti.
Ako vysvetľuje samotný operátor, futbalovou terminológiou prichádza k výmene dresov, a preto sa rozhodol ladiť v tomto duchu aj kampaň.
Kreatívny koncept pripravila agentúra MUW Saatchi and Saatchi a dej spotu sa odohráva na nedávno otvorenom Národnom futbalovom štadióne v Bratislave. Bekim sa tentoraz predstaví v úlohe nekompromisného rozhodcu, ktorý má svoje vlastné pravidlá. Strieda nielen hráčov, ale aj paušály.
Režisérom nového spotu Telekomu je Roman Valent, kameru mal na starosti Jakub Dvorský. O hudbu sa postaral Viktor Hazard, spoločnosť Hitchhiker Films stála za jeho produkciou.
„Často sa stáva, že spoločnosti prinášajú ponuky na prilákanie nových zákazníkov, pričom tí existujúci ostávajú ‚mimo hry‘. Nám však záleží na každom z nich bez rozdielu a nechceme nikoho obmedzovať ani v období viazanosti,“ vysvetľuje Petra Novotná, šéfka marketingovej komunikácie Slovak Telekom s tým, že vystriedanie paušálov môže zákazníkom priniesť aj benefit v podobe väčšieho objemu dát.
Vizitka kampane
- Creative Director: Jakub Kuvik
- Art director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
- Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
- Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
- Account Manager: Zuzana Havranová
- Unit Director: Tatiana Hrutková
- Postprodukcia: UPP, Stone PP
- Mediálna agentúra: Wavemaker