Slovenská agentúra Effectivity Powered by Publicis vytvorila vianočnú kampaň pre Tchibo, ktorá sa v rôznych formátoch objaví okrem Slovenska aj v Česku, Poľsku, Maďarsku, vo Švajčiarsku a v Turecku.
Kampaň je vyvrcholením celoročnej komunikácie, v ktorej sa postupne objavovali rôzne úpravy piesne Two Princes od americkej kapely Spin Doctors.
Zvláštnosťou vianočnej kampane je, že sa k obdobiu po prvýkrát prispôsobil aj text skladby a slovo Princes bolo nahradené slovíčkom Christmas.
Za imidžovým úvodom nasledujú produktové časti, ktoré sa menia po týždni. V kampani sa tak objaví šesť rôznych záverov, v ktorých sa pointujú týždňové kolekcie Tchibo, presne v duchu vianočného claimu „Darujte Tchibo Vianoce“.
Zatiaľ čo natáčanie prebiehalo výhradne na Slovensku, kampaňová rodinka je medzinárodná – španielskeho otca a českú matku dopĺňajú slovenské deti. Keďže kampaň prebieha vo viacerých krajinách, tím si naštudoval aj vianočné tradície jednotlivých krajín.
Z tohto dôvodu sa koncept musel zaobísť bez vianočných postavičiek či receptov, ktoré sú známe len v jednom regióne. Kampaň navyše pobeží aj v prevažne moslimskom Turecku, kde je odovzdávanie darčekov viazané na Nový rok.
Vizitka kampane
- Agentúra: Effectivity Powered by Publicis
- Executive Director: Roman Matulík
- Creative Director: Peter Rajčák
- Team Leader, Senior Copywriter: Katarína Noskajová
- Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa
- Režisér: Max Turek
- Produkcia: Protos Productions