Slovenská agentúra Effectivity Powered by Publicis vytvorila vianočnú kampaň pre Tchibo, ktorá sa v rôznych formátoch objaví okrem Slovenska aj v Česku, Poľsku, Maďarsku, vo Švajčiarsku a v Turecku.

Kampaň je vyvrcholením celoročnej komunikácie, v ktorej sa postupne objavovali rôzne úpravy piesne Two Princes od americkej kapely Spin Doctors.

Zvláštnosťou vianočnej kampane je, že sa k obdobiu po prvýkrát prispôsobil aj text skladby a slovo Princes bolo nahradené slovíčkom Christmas.

Za imidžovým úvodom nasledujú produktové časti, ktoré sa menia po týždni. V kampani sa tak objaví šesť rôznych záverov, v ktorých sa pointujú týždňové kolekcie Tchibo, presne v duchu vianočného claimu „Darujte Tchibo Vianoce“.

Zatiaľ čo natáčanie prebiehalo výhradne na Slovensku, kampaňová rodinka je medzinárodná – španielskeho otca a českú matku dopĺňajú slovenské deti. Keďže kampaň prebieha vo viacerých krajinách, tím si naštudoval aj vianočné tradície jednotlivých krajín.

Z tohto dôvodu sa koncept musel zaobísť bez vianočných postavičiek či receptov, ktoré sú známe len v jednom regióne. Kampaň navyše pobeží aj v prevažne moslimskom Turecku, kde je odovzdávanie darčekov viazané na Nový rok.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Effectivity Powered by Publicis
  • Executive Director: Roman Matulík
  • Creative Director: Peter Rajčák
  • Team Leader, Senior Copywriter: Katarína Noskajová
  • Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa
  • Režisér: Max Turek
  • Produkcia: Protos Productions