V kampani už neodhaľuje význam a pôvod nápoja podčiarknutého claimom „Ťažko povedať. Je to vec srdca“ ako v predošlej komunikácii, ale vytvára takzvaný TatraTea Heartmix.
Ide o audiovizuálny projekt, ktorého pôvodnou ideou bolo vytvoriť inštruktážne videá na prípravu miešaných nápojov s pridaním TatraTea.
Súčasťou kampane je aktuálne sedem spotov nasadených v online, v ktorých svoje barmanské umenie predvádza Marián Beke spolu s hudobným sprievodom projektu Fallgrapp. Hudba je pre každé video namixovaná na kľúč.
„Už si pomaly na Slovensku zvykáme, že kuchári začali experimentovať s domácimi produktami, ponúkajú rôzne zahraničné špeciality a koláče od výmyslu sveta. Čo sa však týka barmanov, zdá sa nám, že tí za kuchármi zaostávajú a nejako sa nevedia rozhýbať v experimentovaní. Práve preto sme sa rozhodli urobiť špeciálne menu a vytvoriť videá, ktoré majú pôsobiť ako moderný receptár,“ vysvetľuje marketingová manažérka so spoločnosti Karloff Lucia Giacková.
Barman Marián Beke namiešal pre značku celkovo 33 nápojov, z čoho TatraTea pre prvú fázu projektu vybrala šesť jednoduchých a jeden horúci.
Hudbu pre každé video tvorí sedem variácií skladby I. N. A., za ktorú získala skupina Fallgrapp ocenenie na Radio Head Awards 2014.
Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra Triad Advertising, kameru a strih má na starosti spoločnosť Collective Production.