O vynovený komunikačný koncept sa postarala reklamná agentúra Triad Advertising, ktorá bude pre značku tvoriť kreatívne koncepty pre nadlinkovú a podlinkovú komunikáciu.
S komunikačným konceptom plánuje Tatranský čaj osloviť spotrebiteľov na viac ako 10 svetových trhoch. Cieľom je vytvoriť jednotnú komunikáciu, ktorá by mohla fungovať globálne. Kreatívu a stratégiu teda bude tvoriť agentúra Triad Advertising a následne ju preberajú partneri v Maďarsku, Českej republike, Nemecku, Poľsku, Rakúsku, Rumunsku, Švajčiarsku, Rusku a v USA.
Zdroj: Triad Advertising
Okrem medzinárodnej komunikačnej stratégie značky na sociálnych sieťach značka predstavila aj nový web, ktorý komunikuje celé pozadie vzniku produktu – od jeho počiatkov, inšpirácie pre jeho vznik, opisuje proces výroby či spôsob samotnej komunikácie.
Súčasťou kampane je aj brandové video, ktoré vzniklo v dielni produkčnej spoločnosti Playground13. Video divákom odhaľuje celý význam aj pôvod nového claimu „Ťažko povedať. Je to vec srdca.“