V stredu 15. septembra odštartovala Tatra banka produktovú kampaň, v ktorej predstavuje novú "HypotékuTB". Kampaň pripravila v spolupráci s reklamnou agentúrou Vaculik Advertising a cieľom komunikácie je upozorniť na hlavnú výhodu, nízku úrokovú sadzbu 3,75 percenta. „Tá je prezentovaná nielen počas celého príbehu, ale aj ako pevné a nemenné číslo priamo v architektúre budov,“ uviedla agentúra v tlačovej správe. V jesennom reklamnom spote sa niekoľkokrát toto číslo premieta pri každodenných činnostiach.
Okrem 30-sekundového televízneho spotu sú súčasťou kampane aj printy a viaceré outdoorové riešenia, ktoré komunikujú so sloganom „Keď riešite svoje bývanie, zaujíma vás len jedno číslo – výška úrokovej sadzby vašej hypotéky“. V Tatra banke pri ročnej až trojročnej fixácii garantujú úrok 3,75 percenta. Kampaň je nasadená pre obdobie od polovice septembra do konca októbra.
Agentúra ku kampani vytvorila aj microsite www.375.sk, doplnenú o rôzne online formáty, ku ktorým neskôr pribudne mobilná aplikácia využívajúca rozšírenú realitu, tzv. augmented reality.
Produkciu TV spotu mala na starosti spoločnosť Stillking Films, režisérom a zároveň kameramanom bol Michael Baumbruck a pod finálnu podobu spotu sa podpísalo aj pražské postprodukčné štúdio UPP.
Vizitka kampane na HypotékuTB
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galović, Juraj Vaculík
Art director: Juraj Šútovec
Copywriter: Vladimír Križan
Account manager: Veronika Keratová
Použité médiá: TV, outdoor, internet, print
Produkcia televízneho spotu: Stillking Films
Réžia: Michael Baumbruck