Tatra Banka vo svojej prvej tohtoročnej kampani pokračuje v animovanom štýle. Námetom reklamy je historický vývoj finančného investovania. Nový spot začal v reklamných brejkoch rotovať cez víkend.

Tatrabanka v reklame hovorí o novej ére v investovaní. Pomocou animovanej časovej priamky zobrazuje najdôležitejšie historické okamihy, ktoré súvisia s investovaním: od založenia prvej burzy v roku 1309, cez vydanie prvej akcie v roku 1602, otvorenie newyorskej burzy na konci 18. storočia, vznik prvého podielového fondu a indexu Dow Jones v 19. storočí až po začiatok obchodovania na burze NASDAQ v roku 1971. Za ďalší zlom označuje nulové vstupné poplatky pri investovaní, ktoré ponúka svojim klientom.


Osobitosťou komunikácie Tatra Banky je už druhýkrát počítačová animácia. Reklama, ktorú Tatra banka uviedla v novembri, pomocou animovaného dokonalého stroja – perpetuum mobile - hovorila o svojom novom balíku služieb. O komunikáciu finančného domu sa stará agentúra Vaculik Advertising.

V októbri Tatra Banka promovala "riadené investície". Svojich zamestnancov prirovnávala k skúseným vodičom. V jarnej kampani sa agentúra Vaculik Advertising pokúsila premeniť platobné karty na umelecké diela. V televíznom spote, ale aj na printoch či citylightoch svietila karta ako exponát v galérii či na filmovom plátne.