Alarmy, trezory, zámky, tajné úkryty a bezpečnostné kamery. Tatra banka ukazuje svoj Protiinflačný vklad v štýle špionážnych filmov. Nový spot nasadila do televízií pred týždňom.

Reklama sa odohráva vo veľkom dome, ktorý je vybavený najnovšou technikou proti krádeži. Divák postupne vidí všetky jeho zabezpečovacie prvky, vrátane vnútorných mechanizmov. „Ani najdokonalejšie bezpečnostné zariadenie neochráni vaše peniaze pred infláciou,“ hovorí mužský hlas v spote a odporúča namiesto neho nový finančný produkt Tatra banky.

Základným zadaním kampane bolo „priniesť na trh nový depozitný produkt – Prvý Protiinflačný vklad TB. Kampaň mala za cieľ odkomunikovať jedinečný produkt na slovenskom bankovom trhu, ktorý ochráni vložené peniaze pred infláciou,“ povedala pre Mediálne.sk agentúra Vaculik Advertising.

Nový spot režíroval Tomáš Zavarský, ktorý má skúsenosti s výrobou reklám pre banky a poisťovne. Pracoval napríklad na spotoch pre VÚB banku, Dexia banku či poisťovňu Dôvera. Natočil tiež spot k jarnej kampani T-Mobile a niekoľko reklám pre O2. Hudbu do reklamy Tatra banky skomponovalo na objednávku štúdio Creative Music House.

Tento rok ide už o tretí spot Tatra banky. V januári a vo februári propagovala svoje finančné produkty v animovaných spotoch. Agentúra neodpovedala na otázku, či nový spot znamená len odskok od rozbehnutého konceptu alebo sa vracia k točeným spotom, ktoré používala aj pred tým. Animovaným spotom banka prvýkrát komunikovala už v novembri.

Vizitka kampane Protiinflačný vklad pre Tatra banka od Vaculik Advertising

Kreatívny riaditeľ: Milan Hladký, Dejan Galovič
Art director: Juraj Šútovec
Copywriter: Vladimír Križan
Account manager: Soňa Rusnáková
Použité médiá: TV spot, print, abribus a POS
Termín nasadenia: od 5.3.2010
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Zavarský