T. Tencer pôsobí v Tatra banke od mája 2017, nastúpil pôvodne ako konzultant pre podporu digitálneho predaja. O tri mesiace sa stal vedúcim novovytvoreného oddelenia digitálneho predaja.

V minulosti pôsobil v Telekome a Orangei, kde bol posledné dva roky šéfom digitálneho marketingu.

V Tatra banke bude mať z pozície riaditeľa komunikácie a značiek na starosti stratégiu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, brand management, online a web stratégiu, public relations, eventy a sponzoring.

„Vážim si, že budem mať možnosť viesť tím skvelých a talentovaných ľudí. Som si istý, že vďaka nemu, silnému produktovému portfóliu a inováciám sa nám spoločne podarí posilniť trhovú pozíciu Tatra banky,“ povedal T. Tencer.

„Príležitosti a výzvy, ktoré máme pred sebou, sú obrovské. Verím, že sa mi podarí uplatniť aj skúseností z telekomunikačného priemyslu, kde je digitálny marketing ako aj samotný pohľad na klientsku skúsenosť výrazne zameraný na využitie dostupných dát,“ dodal.

„Tomáša vnímam ako talentovaného marketéra a manažéra a veľmi sa teším na to, že jeho výnimočné skúsenosti a vhľad do digitálneho marketingu a predaja posunú Tatra banku výrazne vpred,“ dodáva Michal Liday, generálny riaditeľ Tatra banky.

Bez zmeny zostávajú pozície pod T. Tencerom – riaditeľom oddelenia komunikácie a stratégie značky Tatra banka je Karin Uličná, v prípade Raiffeisen banky Viktor Beličák. Hovorkyňou Tatra banky je Zuzana Žiaranová.