Kampaň je zameraná na Digitálny úverTB, ktorý môžu súčasní aj noví klienti Tatra banky získať bez návštevy pobočky cez aplikáciu Tatra banka.
Imidžová komunikácia je v kampani postavená na myšlienke „Nemusíme sa vidieť, aby ste od nás dostali úver.“
„Spot je podobne ako v letnej vlne veľmi dynamický, hravý a moderný a medzi hercami možno spoznáte aj niektoré známe tváre,“ uviedla hovorkyňa banky Zuzana Žiaranová. Bližšie informácie o ponuka prináša podstránka Digitalnyuver.sk.
„V kampani pokračujeme s kreatívnym konceptom, ktorý sme predstavili v lete na Tvárovú biometriu. Kampaň dosiahla nadpriemerné komunikačné výsledky – účet od Tatra banky je prvou voľbou v cieľovom segmente banky,“ hovorí Z. Žiaranová.
Pre súčasných aj nových klientov má banka pripravených niekoľko produktových benefitov. Pokiaľ si načerpajú úver cez mobil v termíne kampane, získavajú automaticky úver bez poplatku a možnosť zrýchleného splácania úveru.
Keďže ide o akvizičnú kampaň, Tatra banka pripravila limitovanú ponuku úveru s výhodnou ročnou úrokovou sadzbou 5,9 percenta pre prvých tisíc nových klientov, platnú do 31. decembra.
Vizitka kampane
- Agentúra: Made by Vaculik
- Brand Manager: Petra Laskovová
- Online Manager: Miloš Gajdoš
- Creative Director: Peter Ižo
- Art director: Branislav Mladý
- Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný
- Account manager: Katarína Arbe
- Réžia: Pepe Ehrenberger