13.9.200716:56
Logo môže mať na taške hocikto. Aj keď práve taška väčšinou patrí medzi takzvané trvalky, oplatí sa nebrať ju len ako povinnú jazdu, ale ako skutočnú reklamnú plochu. Skúste k nej pristupovať rovnako ako pri iných médiách. Nech je dostatočne kreatívna, aby prilákala pozornosť, a keď ju už získate, nech atraktívne odkomunikuje aj vaše posolstvo. Treba si tiež uvedomiť, že nie každá organizácia má produkt alebo službu, ktorá sa dá preniesť na jej plochu. Tieto to však dokázali.
Logo môže mať na taške hocikto. Aj keď práve taška väčšinou patrí medzi takzvané trvalky, oplatí sa nebrať ju len ako povinnú jazdu, ale ako skutočnú reklamnú plochu. Skúste k nej pristupovať rovnako ako pri iných médiách. Nech je dostatočne kreatívna, aby prilákala pozornosť, a keď ju už získate, nech atraktívne odkomunikuje aj vaše posolstvo. Treba si tiež uvedomiť, že nie každá organizácia má produkt alebo službu, ktorá sa dá preniesť na jej plochu. Tieto to však dokázali.