Podľa viacerých sťažností od fyzických osôb bola vonkajšia reklama s podobizňou umelkyne neetická. Jej vyobrazenie na reklame považovali za vulgárne, upozorňovali aj na negatívny dopad na deti a mládež. Nicky Minaj bola na totiž „oblečená“ iba v šperkoch, ktoré zakrývali len malú časť tela.

AK RPR sa s názormi sťažovateľov nestotožnila. Ako uvádza v správe zo zasadnutia, cieľom reklamy bola komunikácia koncertu a dominantným výrazovým prostriedkom bolo zobrazenie motívu, ktorý sa nachádza priamo na obale albumu speváčky, čo možno považovať za opodstatnené.

Samotné zobrazenie interpretky podľa Komisie teda vulgárne ani dehonestujúce nie je. „V reklame nie sú odhalené intímne partie a reklama neobsahuje ani prvky, ktoré by porušovali všeobecné normy mravnosti alebo slušnosti,“ vysvetľuje AR RPR.

Vizuál reklamy, ktorej zadávateľom bola spoločnosť XL promotion, teda organizátor koncertu, mal skôr podobu umeleckej fotografie a

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa