Slnko, voda, hudba, zábava. T-Mobile rozbehol letnú kampaň Bomba leta so všetkým, čo je pre toto ročné obdobie typické. Pred týždňom sa v reklamných brejkoch začali objavovať desaťsekundové trailery, včera ich nahradil tridsaťsekundový spot.

 

Reklama sa odohráva na kúpalisku, kde z reproduktorov začne hrať vážna hudba - Čajkovského klavírny koncert b-mol. Návštevníci kúpaliska sa zoradia pri okraji bazéna, skočia do vody a spoločne predvádzajú synchronizované plávanie. „Je tu najväčšia bomba leta,“ povie žena, keď do bazéna z mostíka skočí tučný chlapec. V spote účinkuje 250 ľudí.

 

 

Okrem toho agentúra pripravila aj druhú, minútovú verziu televízneho spotu. Odvysiela ju televízia Markíza v nedeľu počas finále tanečnej súťaže Let's Dance. Takýto postup nie je nezvyčajný, sponzori a zadávatelia reklamy na Slovensku i v zahraničí ho zvyknú využívať napríklad počas športových finálových prenosov, kedy štartujú nové kampane alebo si nechávajú vyrobiť špeciálne reklamné spoty.

 

Bomba leta sa objaví aj na ďalších mediálnych nosičoch ako printy, OOH, online, rádiospoty a POS. Pre T-Mobile pracuje agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Print Bomba leta z letnej kampane pre T-Mobile od MUW Saatchi&Saatchi

T-Mobile spustil letnú kampaň. V spote účinkuje 250 ľudí

 

Letná kampaň T-Mobilu pokračuje v rozvíjaní komunikačného konceptu Zažime to spolu, na ktorý mobilný operátor prešiel na začiatku roka. Od februára do marca naňho intenzívne upozorňoval v masívnej kampani Miesto pre tvoj odkaz. V prvej fáze zbieral odkazy cez web Miestopretvojodkaz.sk. Reklamu tvorila len informácia o adrese stránky a branding operátora. V druhej fáze zaplnil mediálny priestor odkazmi ľudí. Celá kampaň získala Grand Prix na súťaži kreativity Zlatý klinec 2009. Viac informácií a vizitka kampane.

Miesto pre tvoj odkaz pre T-Mobile od MUW Saatchi&Saatchi