Aktualizácia: Tvorca aktuálnej kampane Vianočné hity pre operátora T-Mobile MUW Saatchi & Saatchi hovorí, že voľba padla na spev ako komunikačný prostriedok prirodzene. "Emocionalita, modernosť, autenticita, hravosť, interakcia medzi ľuďmi. Tieto prvky v sebe nesie tohtoročná, aj predchádzajúce vianočne kampane, rovnako aj všetky ďalšie komunikačné koncepty, ktoré pre značku tvoríme," povedal pre Mediálne.sk šéf agentúry Ivan Hulík. "Dúfame, že niektoré charakteristiky rozpozná každý, kto ju sleduje."
Vizitka kampane
Produkt: Vianočná kampaň „Vianočné hity“
Zadávateľ: T-Mobile
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik
Art director: Mário Póor, Ivo Zemanovič, Greg Németh
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Zuzana Ferusová
Account manager: Dana Komlossyová, Karin Grófová, Zuzana Marečková
Account director: Marek Lukoťka
Mediálna agentúra: mediaedge:cia
Použité médiá: TV, print, outdoor, POSM, rádio, internet
Termín nasadenia: od 22. 10. 2008
Cieľová skupina: rôzne zacielenie pre jednotlivé súčasti kampane (podľa komunikovanej ponuky/produktu)
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Sándor Bisztray
Kamera: Juraj Chlpík
Fotograf: Mišo Bak
Jednotlivé časti kampane Vianočné hity sú určené pre rôzne cieľové skupiny podľa komunikovanej ponuky alebo produktu. Na hudobnej stránke kampane sa podieľalo štúdio Creative Music House pod vedením Petra Grausa. Kto spieva jednotlivé vianočné hity, agentúra neupresnila.
Spoty sa nakrúcali na v rôznych lokalitách na Slovensku, v Čechách a v Rakúsku. Esemeskujúca blondínka sa prechádza po Brne, manželský pár propagujúci Paušál pre blízkeho zas po vianočnom Mikulove. Reklama na mobilný internet s partiou mladých ľudí sa odohráva na Zochovej chate, na Zohore a v rakúskych Alpách.
S koľkými a akými spotmi chce ešte T-Mobile do Vianoc prísť, Hulík nekomentuje. "Ide o vysoko konkurenčný segment v najexponovanejšom obchodnom aj komunikačnom období," vysvetľuje.
Zverejnené 5. novembra:
T-Mobile v kampani Vianočné hity od MUW Saatchi & Saatchi spieva už v tretej piesni. Po SMSkách blondínky v ružovom a zľavou na volanie so zaľúbeným manželom prichádza mobilný internet.
"Vianoce, heja-hou, beriem si internet so sebou," začína tretí spot. Hlavnou postavou je podobne ako pri letnej kampani na mobilný internet cestujúci mladík.
Orange s vianočnou kampaňou začal v tieto dni najprv na outdoorových plochách. V televíziách zatiaľ beží jeho nová kampaň na Fibernet.