Aktualizácia: Tvorca aktuálnej kampane Vianočné hity pre operátora T-Mobile MUW Saatchi & Saatchi hovorí, že voľba padla na spev ako komunikačný prostriedok prirodzene. "Emocionalita, modernosť, autenticita, hravosť, interakcia medzi ľuďmi. Tieto prvky v sebe nesie tohtoročná, aj predchádzajúce vianočne kampane, rovnako aj všetky ďalšie komunikačné koncepty, ktoré pre značku tvoríme," povedal pre Mediálne.sk šéf agentúry Ivan Hulík. "Dúfame, že niektoré charakteristiky rozpozná každý, kto ju sleduje."

 

Vizitka kampane

Produkt: Vianočná kampaň „Vianočné hity“

Zadávateľ: T-Mobile

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik

Art director: Mário Póor, Ivo Zemanovič, Greg Németh

Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Zuzana Ferusová

Account manager: Dana Komlossyová, Karin Grófová, Zuzana Marečková

Account director: Marek Lukoťka

Mediálna agentúra: mediaedge:cia

Použité médiá: TV, print, outdoor, POSM, rádio, internet

Termín nasadenia: od 22. 10. 2008

Cieľová skupina: rôzne zacielenie pre jednotlivé súčasti kampane (podľa komunikovanej ponuky/produktu)

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Sándor Bisztray

Kamera: Juraj Chlpík

Fotograf: Mišo Bak

 

Jednotlivé časti kampane Vianočné hity sú určené pre rôzne cieľové skupiny podľa komunikovanej ponuky alebo produktu. Na hudobnej stránke kampane sa podieľalo štúdio Creative Music House pod vedením Petra Grausa. Kto spieva jednotlivé vianočné hity, agentúra neupresnila.

Spoty sa nakrúcali na v rôznych lokalitách na Slovensku, v Čechách a v Rakúsku. Esemeskujúca blondínka sa prechádza po Brne, manželský pár propagujúci Paušál pre blízkeho zas po vianočnom Mikulove. Reklama na mobilný internet s partiou mladých ľudí sa odohráva na Zochovej chate, na Zohore a v rakúskych Alpách.

S koľkými a akými spotmi chce ešte T-Mobile do Vianoc prísť, Hulík nekomentuje. "Ide o vysoko konkurenčný segment v najexponovanejšom obchodnom aj komunikačnom období," vysvetľuje.

 

 


Zverejnené 5. novembra:

T-Mobile v kampani Vianočné hity od MUW Saatchi & Saatchi spieva už v tretej piesni. Po SMSkách blondínky v ružovom a zľavou na volanie so zaľúbeným manželom prichádza mobilný internet.

"Vianoce, heja-hou, beriem si internet so sebou," začína tretí spot. Hlavnou postavou je podobne ako pri letnej kampani na mobilný internet cestujúci mladík.

Orange s vianočnou kampaňou začal v tieto dni najprv na outdoorových plochách. V televíziách zatiaľ beží jeho nová kampaň na Fibernet.