Shortlist na ocenenie v niektorej z kategórií premenili slovenské agentúry v ôsmich prípadoch. Z úspechu na PIAF Awards sa tešia Triad Advertising, Effectivity, Istropolitana Ogilvy, MUW Saatchi & Saatchi a Made by Vaculik.

Najviac ocenení pozbieral na PIAF-e Triad, ktorý bodoval s kampaňou k výročiu Nežnej revolúcie pre klienta O2. Za zinscenovaný livestream zo 17. novembra 1989 na Facebooku získala agentúra zlato v kategórii Storytelling.

S kampaňou, v ktorej Triad mladým pripomínal Deň zabudnutej slobody, bodovala agentúra v troch prípadoch – získala striebro v kategóriách Media engagement a Creative branding a bronz v kategórii Audience engagement.

V dvoch prípadoch porota ocenila kampaň Na konci evolúcie nie je krása pre Ekotopfilm/Envirofilm, ktorú realizovala agentúra Effectivity. Odniesla si bronz v kategóriách Storytelling a Flash Impact.

Na PIAF-e zaujala aj kampaň Moje dieťa, ktorú realizovala agentúra Istropolitana Ogilvy pre organizáciu Magna. Získala bronz v kategórii Media engagement.

S rozhlasovou kampaňou Rádiobudíčky uspela agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá vodičov v mene poisťovne Kooperativa držala v strehu na nočných cestách. Získala striebro v kategórii Flash impact.

Na Slovensko putoval aj bronz v kategórii Creative design. Odniesla si ho agentúra Made by Vaculik za limitovanú edíciu platobných kariet Tatra banky v kampani Karta, ktorá má význam.

Ocenenie Grand Prix na PIAF Awards získala tento rok kampaň #PowerlessQueen indickej agentúry WATConsult. Celé výsledky súťaže.