Aktuálne kampaň propaguje pollitrový formát nápoja, ktorý Kofola prináša v novej melónovej príchuti.
Kampaň zahŕňa spot, v ktorom psík oznamuje, že je späť. A nie je sám. Prenasleduje ho veľký melón. Neprezradí však viac a avizuje premiéru reklamy na Kofolu.
Až v ďalšom spote Kofola ukáže pollitrovku s novou príchuťou a Tuna sa divákov pýta, či si dajú melón. Samozrejme, s jeho rečovou chybou to vyznieva ako úplne iné slovo.
Kampaň od reklamnej agentúry Zaraguza beží súčasne aj na českom trhu. Bude nasadená v televízii, outdoore a na internete.
Prvýkrát sa pes Tuna dostal do éteru v máji minulého roka. Kofola ním nahradila predošlú komunikáciu nazývanú „Polliter neriešenia“ od Triad Advertising.
Kofola s príchodom jari spustila tradične aj kampaň na podporu svojho ťažiskového produktu – Kofoly originál. V kampani si pripomenula česko-slovenské tradície spojené s Veľkou nocou.