Agentúra uspela s prácou FANzone pre Coca-Colu, ktorá sa realizovala vlani na jar počas televíznej Superstar na Markíze a Nove.

V kampani sa využívalo zapojenie divákov prostredníctvom druhej obrazovky – na mobiloch či tabletoch. Podľa Mayer / McCann Ericskon išlo o prvé využitie fenoménu second-screen interaction na našom trhu.

Agentúra pre Coca-Colu pripravila špeciálnu brandovanú microsite, ktorá prinášala doplnkový obsah. Diváci Superstar mohli na webe počas reklamných brejkov sledovať zákulisie prenosu.

„Coca-Cola dala fanúšikom to, o čo ich ostatné značky oberajú - možnosť sledovať SuperStar aj počas reklamného brejku. Takto sa podarilo ‚ukradnúť si‘ reklamný blok pre seba a navyše výrazne ušetriť na mediálnych výdavkoch,“ zhŕňa agentúra.

S nadstavbovým obsahom pracovala agentúra aj mimo súťažných večerov, keď sprostredkúvala zábery z vily, kde bývali súťažiaci. Na dianie vo vile mohli návštevníci webu reagovať cez online chat, rovnakým spôsobom mohli komunikovať aj s jednotlivými súťažiacimi.

Mayer / McCann Erickson zabezpečuje nadlinkovú komunikáciu pre Coca-Colu na Slovensku aj v Česku. Od roku 2011 poskytuje aj online riešenia pre oba trhy.

Na 16. ročníku FAB Awards súťažili práce z vyše 60 krajín sveta. Kampaň Coca-Coly sa dostala na shortlist získala bronzový klinec aj na národnom podujatí Zlatý klinec, bodoval tiež na podujatiach FLEMA Media Awards a Louskáček. FAB Awards už v minulosti Mayer/McCann Erickson získal, takisto za prácu pre Coca-Colu.