Prostredníctvom product placementu „natlačila“ svoje nápoje do semifinále spoločnosť Coca-Cola Company, ktorá s televíznou Superstar spolupracovala aj počas posledného ročníka. Za interaktívnu kampaň si spolu s agentúrou Mayer/McCann Erickson priniesla z FAB Awards prvé miesto v kategórii Najlepšie využitie médií. 

Svoje nápoje Coca-Cola a Bonaqua umiestnila do zákulisia šou počas živých prenosov. Spoločnosť v tomto ročníku nie je jediným inzerentom, ktorý stavil na product placement.

Počas živého prenosu boli v zákulistí položené aj čokoládové tyčinky značky Kinder, pričom sa rovnako ako nápoje objavili aj počas vizitiek jednotlivých súťažiacich.

Okrem produktov je v zákulisí umiestnená aj špeciálna obrazovka, na ktorej sa viackrát počas prenosu objavilo logo značky Kinder.

Zobrazili sa na nej aj takzvané pusy pre šťastie, súčasť kampane Coca-Coly. Virtuálne bozky môžu diváci posielať priamo spevákom cez Instagram pomocou hashtagov #pusaprostesti alebo #pusaprestastie. Kampaň Coca-Coly nadväzuje na letnú komunikáciu podškrtnutú claimom „Radosť pobozkať“. Viac informácií.

V Superstar sa opäť pije Coca-Cola. A maškrtí Kinder

Zdroj: Videoarchív TV Markíza

Product placement sa vo vysielaní tohtoročnej Superstar objavil už počas castingov. Značka Dr. Oetker v hale s čakajúcimi súťažiacimi piekla pizzu značky Guseppe. Svoje produkty umiestnila do relácie aj značka Avon.

Stabilnými sponzormi vo vysielaní sú značky Telekom a Humanic, mediálnymi partnermi súťaže sú Rádio Expres a News and Media Holding (súčasťou firmy je aj Mediálne.sk).