Už do začiatku januára televízia NBC predala 95 percent televízneho reklamného priestoru, pričom je presvedčená, že pôjde o v histórii najsilnejší ročník. 

Zadávatelia zaplatia za každý 30-sekundový spot v priemere 4,5 milióna amerických dolárov, NBC privítala 15 nových inzerentov, najviac ich bude z kategórií jedlo a nápoje, rýchloobrátkový tovar, finančníctvo či automobilový priemysel. Viac informácií.

Dusnú atmosféru urobia počas zápasu aj nežní anjeli z Victoria Secret. Tentokrát budú mať krásky na sebe o kúsok viac oblečenia ako býva zvykom, ale na kráse im to neuberie. 

Presadiť sa bude snažiť aj značka Friskies, ktorá sa spojila so serverom Buzzfeed. Veď aj mačky sledujú futbal.

Skittles má vo svojom 30-sekundovom spote futbalového hrdinu Kurta Warnera, ktorý roztancoval parkovisko aj s fanúšikmi. A svoj vlastný Super Bowl má o pár týždňov skôr.

Po novom značka zverejnila ďalšie krátke video, v ktorom sa chystá na nedeľu. 

Ľudia na sociálnych sieťach sa pýtajú, či je to naozaj spot od The Verge. So svojou prvou reklamou na Super Bowl sa chystá do budúcnosti.

Hlavnou hrdinkou nasledujúceho spotu je Mindy Kaling, ktorá je akási neviditeľná. Zo začiatku sa jej to nepáči, ale za pár sekúnd si to užíva plnými dúškami. Za reklamou stojí Nationwide.

Toyota prináša na Super Bowl s deti a ich otcov. 

Značka Doritos nechá na spotrebiteľoch, ktorá kampaň sa na futbalovom podujatí objaví. Toto sú aspoň dve ukážky z viacerých spotov.

Bud Light prinesie na Super Bowl obľúbenú hru Pacman. Na tom by nebolo nič nezvyčajné, ak by nebola v životnej veľkosti.

Na Super Bowl zahviezdia aj krásky z Victoria Secret. Pozrite si aj ďalšie spoty

Bud Light Pacman Zdroj: www.nydailynews.com

V spote pivnej značky Newcastle prekazí idylku mierne namosúrená žena. Všetko sa zmení v závere spotu, keď chytí do rúk vidly. Avšak tento spot na Super Bowl 2015 neuvidíte, značka si jeho nasadenie nemôže dovoliť, a tak bojuje aspoň takto. 

Spoty si na Super Bowl rezervovali aj značky Nissan, Mercedes-Benz, Coca-Cola, avšak ich nové reklamy ešte neuzreli svetlo sveta.