Zadávatelia počas nedele predstavili množstvo spotov, za ktoré neváhali zaplatiť 5 miliónov dolárov. Tento rok sa reklama okrem televízie predávala aj pre online stream, pričom väčšina reklám bola viditeľná na oboch platformách.

Na Super Bowl inzerovali aj tento rok veľké mená ako Audi, BMW, Bud Light, PepsiCo a mnohé ďalšie. Jet.com to poňala trochu bizarne, podobne aj značka Mountain Dew.

Jazda na Audi R8 môže byť pre niekoho taká dôležitá, že sa cíti ako kozmonaut riadiaci raketu.

Značka Heinz sa tento rok vybrala cestou bizarnosti. Každý kečup či horčica mal svoj vlastný hot-dog. Pardon, psa.

Pepsi zaujala jedným z najtanečnejších spotov na podujatí vôbec. Zdvihne vás so stoličky a budete sa cítiť ako v Hriešnom tanci. Roztacuje vás Janelle Monáe.

Cukríky Skittles mali vo svojej reklame na Super Bowl veľkú hviezdu. To, či reklame Steven Tyler pomohol alebo nie, musíte posúdiť sami. 

A čo by to bol za sviatok reklamy, keby na ňom chýbal tento veľký akčný hrdina.

Snickers využilasvoj dlhodobý reklamný koncept „Keď si hladný, nie si to ty“ a ukázala hladnú Marilyn Monroe. Tak ako ste ho ešte nevideli.

Honda sa snažila zaujať futbalových divákov spievajúcimi ovcami. 

Amazon predstavil vlastnú párty #BaldwinBowl s hercom Alecom Baldwinom a Missy Elliot.

Každá kvapka sa počíta v kampani od značky Colgate.

Samotná NFL predstavila spot, v ktorom si zaspievali skladbu od Seala vo vlastnej verzii deti Super Bowl.

Značka Hyundai sa stala oficiálnym sponzorom NFL tento rok po prvýkrát. Do auta posadila dve ženy.

Plnú verziu spotu pre Mini s drsňáčkou Serenou Williamsovou či Tonym Hawkom odprezentovala aj značka BMW. 

Pivná značka Budweiser tento rok inzerovala s Helene Mirren, ktorá bojuje proti jazde pod vplyvom alkoholu. 

Roztomilú kampaň založenú na priateľstve predstavila značka Marmot. 

Persil zabudol vo svojej kampani na ženy v domácnosti a celú kampaň postavil na profesionálovi, ktorý vie, čo je dobré.

V reklame KFC sa rozrozprával starý pánko, ktorý trpí nočnými morami.